Szkolenia kompetencyjne

SZKOLENIA KOMPETENCYJNE

Szkolenia to inwestycja w ludzi, w przyszłość organizacji. Inwestycja, która w swojej naturze nie różni się od innych inwestycji, takich jak np. inwestycje, lokaty czy surowce. Jednak inwestycja w ludzi jest nie tylko najbardziej przyszłościowa i pewna, ale w przeciwieństwie do innych inwestycji – jej współczynnik zwrotu jest najwyższy.

Nasza firma oferuje cztery akademie w obszarach: HR, sprzedaży, menadżerskich i efektywności osobistej. Projekty są szyte na miarę naszych klientów poparte badaniem potrzeb a zakończone raportem i procesem follow up.

Szkolenia, które prowadzimy oparte są o Cykl uczenia się dorosłych według Davida Kolba
DOŚWIADCZENIE
Uczestnicy szkolenia doświadczają czegoś i jednocześnie obserwują swoje działania.
REFLEKSJE

Pozwala uczestnikom „wygadać się”, podzielić opiniami i wnioskami, a także – poprzez refleksję – uświadomić sobie mechanizmy kierujące ludzkimi zachowaniami oraz słuszność celowości i skuteczności szkolenia.

WIEDZA
Podsumowanie wniosków zaobserwowanych zjawisk na etapie doświadczeń, co daje możliwość skutecznego zapamiętania i korzystania z nabytej wiedzy w przyszłości.
ZASTOSOWANIE

uczestników znajduje własne zastosowanie w konkretnej sytuacji poza szkoleniem lub też już na szkoleniu, co daje umysłowi informację jak dokładnie nabytą wiedzę i doświadczenie można przełożyć i zastosować w życiu, tak aby ją zastosować w jak najbardziej konkretnej sytuacji.


 

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  • Autoprezentacja
  • Określanie celów
  • Savoir-vivre w biznesie
  • Komunikacja interpersonalna
  • Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
  • Sztuka perswazji – sztuką skutecznego kontaktu
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Techniki asertywności
  • Twórcze myślenie na przyszłość
  • Jak osiągnąć sukces w pracy
  • Jak skutecznie zarządzać stresem
  • Organizacja pracy własnej
  • Klucz do rozwiązywania sukcesów osobistych i zawodowych

 

AKADEMIA MENADŻERA

  • Ocena i motywowanie pracowników
  • Negocjacje wewnętrzne i zewnętrzne w firmie
  • Budowanie efektywnego zespołu oraz jego rozwój
  • Controlling w firmie
  • Rola przywódcy w organizacji
  • Coaching menedżerski
  • Zarządzanie wartościami
  • Zarządzanie zmianą

 

AKADEMIA SPRZEDAŻY

  • Profesjonalne techniki sprzedaży
  • Skuteczne techniki negocjacji
  • Sprzedaż sugerowana
  • Budowanie lojalności klienta
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Psychologia sprzedaży
  • Sprzedaż telefoniczna
  • Techniki zakupu
  • Negocjacje w procesie zakupu